سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
هفت جا نفس خود را حقیر دیدم
هفت جا نفس خود را حقیر دیدم
 
نخست: هنگامیکه به پستی تن می داد تا بلندی یابد
 
دوم : آنگاه که در برابر از پاافتادگان ، میپرید
 
سوم : آنگاه که میان آسانی و دشوار مختار شد و آسان را برگزید
 
چهارم: آنکه گناهی مرتکب شد و با یادآوری اینکه دیگران نیز همچون او دست به گناه میزنند ، خود را دلداری داد
 
پنجم: آنگاه که از ناچاری ، تحمیل شده‌ای را پذیرفت و شکیبایی‌اش را ناشی از توانایی دانست
 
ششم: آنگاه که زشتی چهره‌ای را نکوهش کرد ، حال آن که یکی از نقاب‌های خودش بود
 
هفتم:  آنگاه که آوای ثنا سرداد و آن را فضیلت پنداشت



| [ کلمات کلیدی ] :
نویسنده : متین ابراهیمی
زمان : 11:30 عصر


طالع شما

طالع شما

 

 

 

hamtaraneh.com

 

متولدین فروردین : آهن

 

فلز زندگی متولدین فروردین آهن است که 9 برابر دیگران به آنها قدرت می دهد و شانس و موفقیت آنها را در زندگی نه برابر می کند . انرژی و اشتیاق روانی انها می تواند همچون مشعل فروزانی ? راه را برای دستیابی به آرمان های بزرگی که در سر می پرورانند روشن نماید. آنها پیشگامانی هستند که همواره دیگران را به سمت هدفی نایافتنی هدایت می نمایند.متولدین فروردین کمتر به دنبال اندوختن ثروت هستند.ولی اگر شروع به مال اندوزی کنند با چنان سرعتی پیش می روند که وقت نمی کنند بایستند و پول ها را بشمرند. در زمینه پول ? زمان و حتی لباس خود بسیار دست و دلبازانه عمل می کنند و هر قدر هم فقیر باشند همیشه چیزی برای بخشیدن دارند. آنها اعتقاد دارند که وقتی به دیگران کمک می کنند نه فقط خرسند می شوند بلکه این عمل آنها باعث می شود که دیگران هم متقابلا کاری برای آنها انجام دهند.

 

متولدین اردیبهشت : مس

 

فلز ماه اردیبهشت مس است که رسانای برق و گرماست و بعد از گذشت سالها همچنان درخشان باقی می ماند. در زندگی خانوادگی حاکم ورئیس است و هیچکس جرات ندارد آرامش او را بر هم زند. او مانند زمان صبور است و مانند جنگل عمیق ? واز چنان قدرتی برخوردار است که قادر است کوه را جابجا کند ولی آدمی لجوج و یکدنده است. این افراد معمولا از چیزهای کوچک خوششان نمی آید واز همین رو دلبستگی خاصی به عشق پایدار و ثروت دارند.

 

متولدین خرداد : جیوه

 

فلز سرد جیوه در متولدین خرداد تمایلات دوگانه ای را به وجود می آورد مگر آنکه خودش جلوی آین کارها را بگیرد و به ندای قلب خود گوش کند. هنگامی که عمیقا به دنبال علت بی حوصلگی متولد خرداد بگردید در می یابید که او همیشه در پی هدفی است ولی مشکل اساسی او این است که هدف را نمی شناسد . متولد خرداد از تخیل بسیار قدرتمندی برخوردار است و به همین خاطر اهداف زیادی را در سر می پروراند. ذهن متولدین خرداد همیشه به کاری مشغول است و به همین دلیل بیش از دیگران به استراحت نیاز دارد . آنها با آنکه نسبت به بی خوابی حساس هستند ولی هیچگاه به اندازه کافی نمی خوابند.

 

متولدین تیر: نقره

 

فلزوجودی متولدین تیر ? نقره است که علیرغم تشابه با سایر فلزات از خصوصیات ویژه گرانبهایی برخوردار است. آنها قلب مهربانی دارند و نیاز دیگران را به خوبی حس می کنند و به آن اهمیت می دهند و می خواهند به دیگران کمک کنند ? اما در ابتدا منمتظر می شوند تا ببیند کسی دیگری پیدا می شود که پیش قدم شود چون دوست ندارد پول و وقت خود را صرف چیزی کنند که نیازی به آن نیست. اما اگر دریابد که کس دیگری آستین خود را بالا نزده است آنگاه در آخرین لحظه دست به کار می شود . او می گذارد که دو بار زیر آب فرو روید ? ولی بار سوم شما را نجات می دهد . او خیلی رئوف است و نمی گذارد غرق شوید.

 

متولدین مرداد: طلا

 

متولد مرداد در دوستی بسیار وفادار است و درموقع دشمنی آدم منصف و قدرتمندی است . او چه ساکت باشد ? چه خودنما ? فردی خلاق ? مبتکر و قدرتمند است . چون او از طلای خالص است به همین دلیل ما ? گاهی خودخواهی ? تکبرو تنبلی او را نادیده می گیریم .متولدین مرداد در مورد پول هیچگونه احتیاطی به خرج نمی دهند ? بسیار ولخرج هستند و حتی اگر پول زیادی نداشته باشند شیک می پوشند و زندگی شان لوکس است و برای تفریح و سرگرمی خود زیاد خرج می کنند. اگر کسی از آنها پول بخواهد به او می دهند و اگر نداشته باشند از دیگری قرض می کنند و به او می دهند.

 

متولدین شهریور: جیوه

اگر درجه حرارت محیط مناسب باشد ? متولدین شهریور علیرغم اینکه ظاهرا ترکیبی از فولاد و یخ به نظر می رسند ? در اثر عواطف اطرافیان ذوب خواهند شد . آنها بدون تردید انسانهایی صادق و قابل اعتمادی هستند ولی زمانی که نخواهند به جایی بروند و یا کار خاصی را انجام دهند ? به راحتی می توانند خود را به مریضی بزنند. در چنین مواقعی استعداد نمایی آنها در زمینه هنرپیشگی هویدا می شود. متولدین شهریور از عکسهای خود ایراد می گیرند و در مورد سر و وضع خود وسواس شدیدی دارند ? همیشه سر و وضعی مرتب و پاکیزه دارند و در مورد لباس بسیار سخت گیر هستند.

متولدین مهر : مس

متولدین مهر سودمندی فلز مس را که فلز هم آهنگی آنهاست بازتب می دهند. از هر گونه بی ادبی و بی نزاکتی تنفر دارند ولی با وجود این اگر تابلویی روی دیوار خانه تان کج باشد ًنرا صاف می کنند و اگر صدای تلویزیون تان زیاد باشد آن را کم می کنند . آنها عاشق مردم هستند ولی از اجتماعات بزرگ بدشان می اید.مانند کبوتران صلح دائم این طرف و آنطرف می روند.و به میانجیگری می پردازند و صلح و صفا برقرار می کنند.انسانهایی بامحبت و دلپذیر هستند ولی گاهی اوقات بداخلاق واخمو می شوندو از دستور دادن به دیگران خوششان می آید.

متولدین آبان: آهن

در بین متولدین آبان آدم عصبی و بی قرارخیلی کم دیده می شود و این در اثر فلز درونی شخصیت آنهاست ? با وجود این آنها خیلی رقیق القلب بوده و نسبت به افراد ناتوان و درمانده خیلی دلسوز هستند. متولدین آبان هرگز هدیه یا محبت کسی را فراموش نمی کنند و فورا در جستجوی جبران آن برمی ایند.از طرف دیگر ظلم و بی عدالتی را نیز فراموش نمی کنند و در مقابل ان واکنش های متفاوتی را از خود بروز می دهند. به خانواده و روابط خانوادگی اهمیت زیادی می دهندو رفتارشان با کودکان ملایم و عطوفت آمیز است.

متولدین آذر : قلع

در میان متولدین آذر به ندرت می توان کسی را پیدا کرد که شوخ طبع و بذله گو باشد و همین تعداداندک نیز که در گفتن لطیفه چنان خام هستندکه هیچ کس به آنها نمی خندد. اگر چه متولدین آذر حافظه ای بسیار قوی دارند ولی گاهی فراموش می کنند که کت خود را کجا گذاشته اند آنها هرگز نمی توانند دروغگوی ماهری باشند هیچ کس حتی برای یک لحظه نمی تواند دروغ آنها را باور کند. ریا کاری و دروغ گویی اصلا با مزاج آنها سازگار نیست و هر وقت سعی به انجام این کار نمایند به زودی دستشان رو می شود . متولدین آذر ? چه کم رو چه پررو ? ر زمینه عشق همیشه آماده اند که شانس خود را امتحان کنند و خود را به آب و آتش بزنند.

متولدین دی : سرب

اگر چه فلز درونی متولد دی او را به فردی بسیار محکم تبدیل ساخته است اما او فردی خجالتی است که روحیه ای لطیف و حساس دارد. متولد دی همه کسانی را که باعث صعود آنها شده اند بسیار ستایش می کنند . آنها خواستار پیروزی و موفقیت هستند و به سنتها و آداب و رسوم احترام می گذارند. در شخصیت متولد دی همیشه اندکی افسردگی و غم همراه با جدیت وجود دارد. اما هیچ یک از این دو خصوصیت باعث نمی شود که اواز انضباط جدی دست بر دارد . متولد دی به حدی لایق و کارآمد است که به راحتی می توانید زمام امور را به دستش بسپارید.

متولدین بهمن: اورانیوم

فلز درونی متولدین بهمن یک فلز حقیقی نیست و یک ماده رادیواکتیو است که فقط در ترکیبات یافت می شود . اورانیوم می تواند موجب انفجارات عظیم و زنجیره ای گردداز همین رو تلاش برای محدود کردن آنها و مجبورساختن شان به انجام کاری مثل کوشش برای به دام انداختن طوفان زمستانی در یک بطری است . متولدین بهمن عقیده خود را خیلی رک و بی پرده به زبان می آورد ولی هرگز سعی نمی کند عقیده اش را به شما تحمیل کند. یک بهمنی برای احساس امنیت دور و اطراف خود را شلوغ می کند و دوستان زیادی دارد ولی گاهی اوقات به یکباره در پیله تنهایی خود فرو می رود و دلش می خواهد تنها باشد.

متولدین اسفند: قلع

فلز متولد اسفند ? آهن ? جیوه ? طلا و یا سرب نیست بلکه آلیاژی از فلزهاست که نشانگر غیر واقعی و توهم آمیز بودن این افراد است. آنها قوی تر از آن هستند که می پندارید و عاقل تر ازآن که می شناسید ولی تا زمانی که خودشان راز وجود شان را کشف نکنند ? راز آنها همواره پوشیده و مخفی باقی خواهد ماند. یک متولد اسفندتمایل چندانی به آرزوهای دنیوی ندارد? همچنین برای مقام ? قدرت و یا رهبری ارزشی قائل نیست و ثروت و مال دنیا برای او جذابیتی ندارد. او به آینده هیچ اشتیاقی ندارد و نسبت به آن بی خیال است. در مورد گذشته نیز دانشی شهودی دارد و در مورد امروز شکیبا و مقاوم است

 




| [ کلمات کلیدی ] :
نویسنده : متین ابراهیمی
زمان : 11:29 عصر


زندگی هیچ نبود،

 

hamtaraneh.com


 
زندگی هیچ نبود،

 و به آسانی یک گریه گذشت.

کودکی را دیدم که دلش غمگین بود و بدنبال عروسک می گشت.

تا که در رویاها

همه دار و ندارش،

قلک بی اعتبارش و دل خسته و زارش

همه را بی منت، به عروسک بخشد

غافل از آینده.

***

زندگی فلسفه ای بیش نبود

که در آن بیزاری، رهنمای همه یاران شده بود

و محبت، افسوس.

من خودم را دیدم، آن زمانی که دلم سوخته بود

و تو را می دیدم، بی خبر از من و غمهای دلم

و تو آن عصیانگر،

که نماد همه خوبان شده بود!!

و سخن از غم یاران می گفت

واپسین لحظه دیدار عجیب

خود نصیحت گوی، من دیوانه شدی

و سخن از رفتن،

سخن از بی مهری!!

تو که خود می گفتی

خسته از هرچه نصیحت شده ای.

***

حیف از بازی ایام،

 دریغ از تکرار

hamtaraneh.com

 




| [ کلمات کلیدی ] :
نویسنده : متین ابراهیمی
زمان : 11:28 عصر


جلسه محاکمه عشق بود

 

جلسه محاکمه عشق بود و عقل که قاضی این جلسه بود، عشق را محکوم به تبعید به دورترین نقطه مغز یعنی فراموشی کرد. قلب تقاضای عفو عشق را داشت ولی همه اعضا با او مخالف بودند. قلب شروع کرد به طرفداری از عشق، آهای چشم مگر تو نبودی که هر روز آرزوی دیدن او را داشتی؟ ای گوش مگر تو نبودی که در آرزوی شنیدن صدایش بودی؟ و شما پاها که همیشه آماده رفتن به سویش بودید حالا چرا این چنین با او مخالفید؟

همه اعضا روی برگرداندند و به نشانه اعتراض جلسه را ترک کردند. تنها عقل و قلب در جلسه ماندند. عقل گفت: دیدی ای قلب؟ همه از عشق بیزارند ولی من متحیرم با وجودی که عشق از همه بیشتر تو را آزرده چرا هنوز از او حمایت می کنی؟ قلب نالید و گفت: من بدون عشق دیگر نخواهم بود و تنها تکه گوشتی هستم که هر ثانیه کار ثانیه قبل را تکرار می کند و فقط با عشق می توانم یک قلب واقعی باشم، پس من همیشه از عشق حمایت می کنم




| [ کلمات کلیدی ] :
نویسنده : متین ابراهیمی
زمان : 11:26 عصر


مزرعه عمودی!!! آخر تکنولوژی



































| [ کلمات کلیدی ] :
نویسنده : متین ابراهیمی
زمان : 11:41 عصر


Bazigarane 3rialhaye Farsi1 Hamrah ba khanevade
به تازگی نامزدی آنجلا و سالوادور در سفری دیگر بهم خورده
 
 
 
TaranehhaGroups www.Hamtarane.com 
لورنزا در سریال طلسم زیبا و فرزندش عمه
 
 
ایزابل در سریال نقاب آنالیا و همسرش در روز عروسی(همسرش توماس خواننده معروف و خواننده ی سریال
به نام عشق )
 
 
برونو یا فرانسیسکو در سریال الیسا کجاست و سریال در جستجوی پدر به همراه همسرش
 
 
 
نیکولاس در سریال الیسا کجاست به همراه همسرش(لباسش مثل لباس زنش است) و موریسیو در سریال
نقاب آنالیا و همسرش در خانه ی نیکولاس
 

 
 
مارسلو در سریال طلسم زیبا به همراه همسر زشتش
 
 
سارا در سریال نقاب آنالیا به همراه شوهر پیرش
 
 
 
آنتونیو در سریال سفری دیگر و همسرش در روز عروسی
 
 
 
تاتیانا در سریال همسایه ها به همراه نوزاده چند ماهش
 
 
 
دانیل در سریال نقاب آنالیا به همراه همسرش
 
 
 
دانا و ماریانو(زوج)نیکولاس و همسرش در سریال الیسا کجاست در خونه ی نیکولاس(زن نیکولاس حامله است
)
 
 
 
 پریسیلا ی سریال طلسم زیبا و نامزدش بازیگر در جستجوی پدر
 
 
آنالیا در سریال نقاب آنالیا(الیزابت)  و همسرش خوان میگوئلدذر سریال تقدیر یک فرشته(ویلیام)به همراه فرزندانشون
 
 
 
ویکتوریا در سریال ویکتوریا و به نام عشق و همسر و فرزندانشون البته فرزنداش الان 8 ساله هستند
 
 
 
 
سیسیلیا در سریال الیسا کجاست و همسرش که بازیگر هم است
 
 
 
کامیلا  در سریال نقاب آنالیا و پسرش که از دوست پسر سابقش دارد
 
 
 
خوزه آنجل در سریال الیسا کجاست و ماریانا ی سریال آنالیا و خوانوادش
 
 
 
کریستوبال در سریال نقاب آنالیا و خوانوادش
 
 
 
 
 

کامیلا در سریال نقاب آنالیا و دوست پسر سابقش که ازش یک پسر دارد

 




| [ کلمات کلیدی ] :
نویسنده : متین ابراهیمی
زمان : 10:14 عصر


گزارشی مصور از یک جشن ازدواج سلطنتی

  گزارشی مصور از یک جشن ازدواج سلطنتی
 
 
  شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون ازدواج کردند

 


  بالاخره انتظارها به پایان رسید و دیروز چشم بیش از 2 میلیارد نفر از مردم جهان بطور مستقیم از طریق تلویزیون شاهد یکی از به یاد ماندنی ترین عروسی های سلطنتی بود. مراسم عقد پرنس ویلیام (نوه ملکه الیزابت و پادشاه آینده بریتانیا) و کیت میدلتون راس ساعت ?? صبح 29 آوریل 2011 به وقت بریتانیا در حضور میهمانان ویژه در کلیسای وست مینستر در مرکز لندن انجام شد.
 
  در این مراسم، چهره های سیاسی، هنری و ورزشی از جمله دیوید کامرون، نخست وزیر بریتانیا و همسرش، جان میجر، از نخست وزیران پیشین بریتانیا، جولیا گیلارد، نخست وزیر استرالیا، دیوید بکهام، فوتبالیست سرشناس به همراه همسرش، التون جان خواننده و آهنگساز بریتانیایی و گای ریچی کارگردان بریتانیایی حضور داشتند.
 
  براساس گزارش ها با وجودی که گفته می شود خانواده عروس و داماد تلاش کرده اند تا با توجه به بحران اقتصادی موجود از هزینه های عروسی کم کنند تا از انتقادها بکاهند، اما گفته می شود این مراسم دست کم 2 میلیون پوند برای بخش های عمومی بریتانیا هزینه داشته است.

 

   
   
 
 
     لطفا تا باز شدن کامل عکسها شکیبا باشید
  در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Show Picture را انتخاب کنید
 
 
گروه  اینترنتی فارس پاتوق | www.FarsPatogh.Com


گروه اینترنتی  فارس پاتوق | www.FarsPatogh.Com


گروه اینترنتی  فارس پاتوق | www.FarsPatogh.Com


گروه اینترنتی  پرشین استار | www.Persian-Star.net


گروه اینترنتی  پرشیـن استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی  فارس پاتوق | www.FarsPatogh.Com


گروه اینترنتی  فارس پاتوق | www.FarsPatogh.Com


گروه اینترنتی  فارس پاتوق | www.FarsPatogh.Com


لباس دامادی  شاهزاده ویلیام

 

شاهزاده ویلیام یونیفورم سرهنگی گارد سلطنتی ایرلند که به رنگ قرمز هست را به تن داشت که با نشان نیروی هوایی سلطنتی بر شانه هایش تزیین شده بود. البته او ترجیح داد شمشیر مخصوص این لباس را با خود به مراسم عروسی نیاورد.

 

گروه  اینترنتی فارس پاتوق | www.FarsPatogh.Com


گروه اینترنتی  فارس پاتوق | www.FarsPatogh.Com



گروه اینترنتی  فارس پاتوق | www.FarsPatogh.Com

لباس عروسی کاترین میدلتون

 

سرانجام پس از چند هفته حدس و گمان در مورد لباس عروسی کاترین میدلتون، دیروز انتظار طرفداران و متخصصان دنیای مد و زیبایی به سر آمد و جزییات این لباس کاملا بریتانیایی مشخص شد. این لباس توسط سارا برتون از طراحان مشهور کمپانی الکساندر مک کوئین طراحی و دوخته شده بود. خانم برتون می گوید طراحی و دوخت این لباس تجربه ای بوده که فقط یک بار در زندگی اتفاق می افتد.

نوارها و تور لباس عروس با نقش گل رز، بوته، گل نرگس و شبدر طراحی شده بود که سوزن دوزی آن در قصر همپتون کورت و با دست انجام گرفته است. دنباله لباس کاترین میدلتون ? متر و ?? سانتیمتر بود و پارچه های به کار رفته در دوخت این لباس را تولید کنندگان بریتانیایی تهیه کرده بودند. خیاط هایی که در دوخت این لباس نقش داشته اند موظف بودند هر ?? دقیقه یک بار دست هایشان را بشویند تا تورها و نوارهای به کار رفته در لباس کاملا تمیز به نظر برسد. در ضمن سوزن هایی که در دوخت لباس به کار رفته اند هر ? ساعت یک بار عوض شده اند تا تیزی و تمیزی شان را از دست ندهند.

تاج ظریف ساخت جواهرسازی مشهور کارتیه بر سر کاترین میدلتون می درخشید که از سوی ملکه الیزابت دوم به او قرض داده شده بود. این تاج را نخستین بار جورج ششم، پدر ملکه الیزابت دوم در سال ???? میلادی خریداری کرده بود و به مادر ملکه داده بود که سپس در تولد ?? سالگی ملکه الیزابت دوم از سوی مادرش به او هدیه داده شد. گوشواره های کاترین هم هدیه روز عروسی او از طرف پدر و مادرش کارول و مایکل میدلتون بوده است. سارا برتون، طراح لباس کاترین میدلتون می گوید بسیار مفتخر است که از او خواسته شده لباس عروس را طراحی کند. او می افزاید که از تمام لحظاتی که صرف طراحی و دوخت این لباس کرده، نهایت لذت را برده است.

 

گروه اینترنتی  پرشین استار | www.Persian-Star.net


گروه اینترنتی  پرشیـن استـار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی  فارس پاتوق | www.FarsPatogh.Com


گروه اینترنتی  فارس پاتوق | www.FarsPatogh.Com


گروه اینترنتی  فارس پاتوق | www.FarsPatogh.Com


گروه اینترنتی  فارس پاتوق | www.FarsPatogh.Com


گروه اینترنتی  فارس پاتوق | www.FarsPatogh.Com


گروه اینترنتی  فارس پاتوق | www.FarsPatogh.Com


گروه اینترنتی  فارس پاتوق | www.FarsPatogh.Com


گروه اینترنتی  پرشین استار | www.Persian-Star.net


گروه اینترنتی  فارس پاتوق | www.FarsPatogh.Com


گروه اینترنتی  فارس پاتوق | www.FarsPatogh.Com


گروه اینترنتی  فارس پاتوق | www.FarsPatogh.Com


گروه اینترنتـی  پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی  پرشین استار | www.Persian-Star.net


گروه اینترنتی  فارس پاتوق | www.FarsPatogh.Com


گروه اینترنتی  فارس پاتوق | www.FarsPatogh.Com


گروه اینترنتی  فارس پاتوق | www.FarsPatogh.Com


گروه اینترنتی  فارس پاتوق | www.FarsPatogh.Com


گروه اینترنتی  فارس پاتوق | www.FarsPatogh.Com


گروه اینترنتی  فارس پاتوق | www.FarsPatogh.Com

 


از این مراسم عروسی، به عنوان بزرگترین و مهم ترین رویداد سلطنتی طی 30 سال گذشته یعنی از زمان ازدواج پرنس چارلز و دایانا اسپنسر، پدر و مادر پرنس ویلیام، یاد شده است. پس از برگزاری مراسم، عروس و داماد در حالی که سوار بر کالسکه ای روباز بودند، در میان ابراز احساسات کسانی که از نخستین ساعات این مراسم در خیابانها حضور داشتند، به کاخ باکینگهام رفتند.

 


گروه اینترنتی  فارس پاتوق | www.FarsPatogh.Com


گروه اینترنتی  پرشیـن استـار | www.Persian-Star.net


گروه اینترنتی  فارس پاتوق | www.FarsPatogh.Com


گروه اینترنتی  فارس پاتوق | www.FarsPatogh.Com


گروه اینترنتی  فارس پاتوق | www.FarsPatogh.Com


گروه اینترنتی  فارس پاتوق | www.FarsPatogh.Com


گروه اینترنتی  فارس پاتوق | www.FarsPatogh.Com


گروه اینترنتی  فارس پاتوق | www.FarsPatogh.Com


گروه اینترنتی  فارس پاتوق | www.FarsPatogh.Com


گروه اینترنتی  پرشیـن استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی  پرشین استار | www.Persian-Star.net


گروه اینترنتی  فارس پاتوق | www.FarsPatogh.Com

 


مراسم پایانی نیز به رسم سنت همیشگی در روی بالکن کاخ و در حضور دوستداران این زوج جوان به پایان رسید. براساس گزارش ها، پس از مراسم، ملکه بریتانیا به پرنس ویلیامز لقب دوک کمبریج و به کیت میدلتون لقب دوشس کمبریج را داده است.

 


گروه اینترنتی  فارس پاتوق | www.FarsPatogh.Com


گروه اینترنتی  فارس پاتوق | www.FarsPatogh.Com


گروه اینترنتی  فارس پاتوق | www.FarsPatogh.Com

 

پرنس ویلیامز بعد از عروسی در انتظار تاج و تخت دست روی دست نمی گذارد و بر سر خانه و زندگی خود می رود. او به کارش در نیروی هوایی سلطنتی ادامه می دهد و به نمایندگی ملکه هشتاد و اندی ساله بریتانیا به سفرهای خارجی بیشتری می رود تا به کارهای خیریه خود ادامه دهد. یکی از سازمان های خیریه ای که شاهزاده ویلیام حامی آن است، سنتر پوینت (centrepoint) است که به جوانان بی خانمان کمک می کند. چراکه مادر بزرگ او (ملکه الیزابت) از سلامت خوبی برخوردار است و هیچ نشانه ای مبنی بر اینکه پدرش بخواهد از سالها انتظار دست بکشد و ستون های قصر باکینگهام، که هنوز از کناره گیری ادوارد متزلزل است، را یکبار دیگر بلرزاند، در دست نیست.

 

گروه اینترنتی  فارس پاتوق | www.FarsPatogh.Com
   




| [ کلمات کلیدی ] :
نویسنده : متین ابراهیمی
زمان : 3:50 عصر


موضوع ایمیل : چگونه زن خود را روانی کنیم؟!!


1_وقتی بعد از یک روز شلوغ براتون غذا درست کرد و با تمام خستگی کنارتون نشست بهش بگید:ممنون عزیزم ، خوب شده ، ولی کاش قبل از درست کردنش به مامانم زنگ میزدی و طرز تهیه این غذا رو ازش میپرسیدی ...


2_وقتی در جمع فامیل خودتون هستید شکم بزرگ پدرزنتون رو سوژه خنده همه قرار بدهید.



3_از صبح کتونی پا کنید و تا شب هم از پاتون در نیارید تا جورابتون بوی گربه مرده بگیرد و بعد با همان جورابها برید توی رختخواب.



4-به صورتش نگاه کنید و باحالتی متاثر بگید:عزیزم چقدر پیر شدی..
 


5-وقتی تخمه میخورید پوستهای تخمه را هر جای بریزید غیر از بشقاب جلوی دستتون.



6-همیشه آب را با بطری سر بکشید.



7-وقتی زنتون حواسش کاملا به شماست وانمود کنید زنتون رو ندیدید و یواشکی به بچه هایتون بگید:دوست دارید براتون یک مامان خوشگل بیارم!!.



8_وقتی با تلفن صحبت میکنید به محض ورود همسرتون با دستپاچگی بگید :باشه ، من بعدا بهت زنگ میزنم ..و سریع گوشی رو قطع کنید..



9_همیشه از گیرایی چشمهای دختر خاله ترشیده اتون تعریف کنید..



10_خاطرات شیرین دوران مجردی خودتون رو با دوست دخترهای داشته و نداشته خودتون براش تعریف کنید..
 


11-وقتی با اون تو رستوران هستید با صدای بلند باد گلو بزنید..
 


12-او را با اسمهای مختلف مثل :سمیرا ،مریم ، پریسا، آتنا، شیوا... صدا کنید و بعد بگید ببخشید عزیزم این روزها حواسم زیاد جمع نیست ..



13_سعی کنید یک چادر مسافرتی خوب یا ماشین راحت بخرید که شبهای که قرار است بیرون از خونه بخوابید ، زیاد سختی نکشید..
 




| [ کلمات کلیدی ] :
نویسنده : متین ابراهیمی
زمان : 3:47 عصر