سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
مدل لباس شب زنانه جدید

 

TaranehhaGroups www.Hamtarane.com

ادامه مطلب...


| [ کلمات کلیدی ] :

نویسنده : متین ابراهیمی
زمان : 11:43 عصر


روش جدید بغل کردن نا محرم

 




| [ کلمات کلیدی ] :
نویسنده : متین ابراهیمی
زمان : 11:42 عصر


عیب کوچولوی عروس . . .


جوانی می خواست زن بگیرد به پیرزنی سفارش کرد تا برای او دختری پیدا کند.
پیرزن به جستجو پرداخت، دختری را پیدا کرد و به جوان معرفی کرد وگفت این
دختر از هر جهت سعادت شما را در زندگی فراهم خواهد کرد.

جوان گفت: شنیده ام قد او کوتاه است
پیرزن گفت:اتفاقا این صفت بسیار خوبی است، زیرا لباس های خانم ارزان تر
تمام می شود



جوان گفت: شنیده ام زبانش هم لکنت دارد
پیرزن گفت: این هم دیگر نعمتی است زیرا می دانید که عیب بزرگ زن ها پر
حرفی است اما این دختر چون لکنت زبان دارد پر حرفی نمی کند و سرت را به
درد نمی آورد



جوان گفت: خانم همسایه گفته است که چشمش هم معیوب است
پیرزن گفت: درست است ، این هم یکی از خوشبختی هاست که کسی مزاحم آسایش

شما نمی شود و به او طمع نمی برد



جوان گفت: شنیده ام پایش هم می لنگد و این عیب بزرگی است
پیرزن گفت: شما تجربه ندارید، نمی دانید که این صفت ، باعث می شود که
خانمتان کمتر از خانه بیرون برود و علاوه بر سالم ماندن، هر روز هم از
خیابان گردی ، خرج برایت نمی تراشد



جوان گفت: این همه به کنار، ولی شنیده ام که عقل درستی هم ندارد
پیرزن گفت: ای وای، شما مرد ها چقدر بهانه گیر هستید، پس یعنی می خواستی
عروس به این نازنینی، این یک عیب کوچک را هم نداشته باشد




| [ کلمات کلیدی ] :
نویسنده : متین ابراهیمی
زمان : 11:41 عصر


ماه تولدتان چه رنگی است؟!
 


 
hamtaraneh.com
بگویید در کدام ماه به دنیا آمده اید تا بگوییم چه رنگی هستید؟ روان شناسان اکنون دریافته اند که هر ماه نشانه رنگ مخصوصی است که می تواند برخی خصوصیات باطنی شما را بر ملا سازد. اکنون باید با دقت ماه ها را شمارش کرده و رنگ مخصوص خود را بیابید تا از برخی خصوصیات ذاتی خود که ممکن است ار آنها بی اطلاع باشید.
ادامه مطلب را بخوانید
 
فروردین: قرمز
با نمک و دوست داشتنی، مشکل پسند، با روحیه بشاش هستید. قادرید با مردم بسیار خوب و با ملاطفت برخورد کنید و این همان عشقی است که می تواند در راهی که در پیش دارید، همراهتان باشد. دیگران از بودن با شما لذت می برند و این نشانه خوش مشربی شماست.
اردیبهشت: شیری
اهل رقابت و دوستدار بازی های رقابتی هستید و به هیچ وجه دوست ندارید بازنده باشید. قابل اطمینان و امین هستید و بسیار علاقه دارید وقت خود را بیرون از خانه بگذرانید، مسافرت را بسیار دوست دارید. انسانی صادق هستید و همین صداقت، شما را امین مردم ساخته است. با این حال زمانی که از دست کسی عصبانی می شود به سختی او را بخشیده و نمی توانید به
راحتی از کارهایش چشم بپوشید.
 
خرداد: نیلی
شما بیشتر متوجه نگاهتان هستید و استانداردهای بالایی در انتخاب دارید و هر چیزی را با دقت و تفکر انتخاب می کنید و به ندرت مرتکب اشتباه می شوید. به راحتی می توانید دوستان جدیدی پیدا کنید. جذابید و عاشق زندگی. نسبت به همه چیز دارای احساس قوی هستید و آماده انجام کارهای سخت
 
تیر: خاکستری
جذاب و فعال هستید. هرگز احساساتتان را پنهان نمی کنید و هر آنچه را که در درونتان است آشکار می سازید، اما ضمناً هم می توانید خودخواه هم باشید. صحبت کردن با شما راحت است و می توانید به دوستانتان نصایح خوبی ارائه دهید. کمی زود اعتماد می کنید و معمولاً در این زمینه ضربه می خورید. اخلاق خوب شما در بسیاری از موارد باعث سوءاستفاده دیگران می شوید.
 
مرداد: سبز
خیلی خوب با افراد تازه کنار می آیید، در واقع آدم خجالتی نیستید و دوست دارید مورد علاقه و توجه کسی باشید که دوستش دارید، ولی غالباً تنها هستید و به انتظار فرد مورد نظر نشسته اید. خشونت را نمی پسندید و تلاش می کنید با مهربانی و عطوفت کارها را پیش ببرید.
 
شهریور: طلایی
شما می دانید چه چیزی درست است و چه چیزی نادرست است. آدم بشاشی هستید و عاشق بیرون رفتن و گذراندن وقت در خارج از خانه. کمی خیالپردازید و دوست دارید چیزهای جدید را تجربه کنید. این مساله در زندگی به نفع شماست.
 
مهر: صورتی
شما همواره در تلاشید تا در هر کاری بهترین باشید و دوست دارید تا حد امکان به دیگران کمک کنید. به سادگی قانع نمی شوید. به زندگی با دیده ای مثبت می نگرید و دوست دارید با استفاده از تجارب گذشتگان بهترین زندگی را برای خود و خانواده تان فراهم کنید. به سادگی به کسی اطمینان نمی کنید.
 
آبان: زرد
شما شیرین، دوست داشتنی و جذاب هستید و مورد اعتماد بسیاری از مردم. شما خوب تصمیم می گیرید و در زمان مناسب انتخاب درستی انجام می دهید. دیگران به راحتی به شما اطمینان کرده و نزدیکتان می شوند. برای هدف خود تلاش می کنید و معمولاً تا به آن نرسید از راه خود باز نمی گردید.
 
آذر: خرمایی
باهوشید و می دانید چه چیزی و انجام چه کاری درست است. می خواهید همه چیز را مطابق میل خود انجام دهید که گاهی می تواند به دلیل عدم توجه به نظر دیگران مشکل ساز باشد. آرزو و اهداف بزرگی دارید که با تلاش به نیمی از آنها می رسید. صبور و وفادار باشید.
 
دی: نارنجی
در مقابل اعمالتان مسوولیت پذیر بوده و می دانید چگونه با مردم رفتار کنید. همواره اهدافی برای دستیابی دارید و حقیقتاً برای رسیدن به انها تلاش می کنید. فردی آماده رقابت هستید و از این کار لذت می برید. دوستانتان برای شما اهمیت خاص دارند.
 
بهمن: ارغوانی
اسرار آمیز هستید، اما به هیچ وجه خودخواه نیستید، نظرتان به زودی جلب می شود و دیگران کاهی از این مسئله سوءاستفاده می کنند. بین دوستانتان محبوب هستید. همیشه بدنبال اشخاصی هستید که قابل اطمینان باشند.
 
اسفند: لیمویی
آرام هستید، اما به سادگی عصابانی می شوید. گاهی حسادت می ورزید و در مورد چیزهای کوچک اعتراض می کنید. قلبی صاف و روشن دارید و همراه خوبی برای فامیل و دوستان هستید.گاهی بیش از اندازه به ظاهرتان توجه می کنید.


 
hamtaraneh.com




| [ کلمات کلیدی ] :
نویسنده : متین ابراهیمی
زمان : 11:38 عصر


من هر روز تغییر می کنم

من هر روز تغییر می کنم

 

اگر توانسته باشم درقلب یک انسان

 

hamtaraneh.com 

 

پنجره جدیدی را به سوی او باز کرده باشم
 
زندگانی من پوچ نبوده است.
 
زندگانی تنها چیزی است که اهمیت دارد
 
نه شادمانی و نه رنج و نه غم یا شادی.
 
تنفر همان قدر خوب است که عشق
 
 ودشمن همانقدر خوب است که دوست.
 
برای خودت زندگی کن
 
 
زندگانی را آنسان که خود می خواهی زندگی کن.
 
واز این رهگذر است که تو
 
باوفاترین دوست انسان خواهی
 بود.

 

_من هر روز تغییر می کنم

_

 

 

  ودرهشتاد سالگی هم همچنان تجربه می آموزم
 
 وتغییر می کنم.
 
کارهایی را که به انجام رسانده ام
 
دیگر به من ربطی ندارد
 
دیگر گذشته است.
 
من برای زندگی هنوز نقدینه های بسیاری
 
در اختیار
 دارم




| [ کلمات کلیدی ] :
نویسنده : متین ابراهیمی
زمان : 11:36 عصر


می بوسم و می گذارم کنار

 

hamtaraneh.com
 
 
می بوسم و می گذارم کنار
 
تمام چیزهایی که ندارم را

دست هایت را

عاشقی ات را

همه را


 

عادت ِ احمقانه ای ست

چسبیدن به چیزهایی که ندارمشان

 

 

 

hamtaraneh.com 




| [ کلمات کلیدی ] :
نویسنده : متین ابراهیمی
زمان : 11:35 عصر


Sakhtane Gonbad Ba Feshang

 

 




| [ کلمات کلیدی ] :
نویسنده : متین ابراهیمی
زمان : 11:34 عصر


حسادت

آن مرد از دنیا رفت و وارد دروازه های بهشت شد و نگهبان از او پرسید، "تو باید نامت را بر روی کوهستان طلایی بنویسی. ولی تنها برو، هیچکس را با خودت نبر."

او گفت، "چرا؟ من دوست دارم چند نفر از دوستانم را که قبل از من مرده اند با خودم ببرم وگرنه امضاکردن روی آن کوهستان چه لذتی دارد؟ هیچکس تو را تماشا نمی کند، هیچکس هرگز نخواهد دانست که در آنجا امضا کرده ای." نگهبان گفت، "به من گوش بده. من مدت هاست که این شغل را دارم... قبل از من پدرم در این مقام بوده و این شغل موروثی ما است. و این توصیه به هر کس که برای امضاکردن رفته داده شده است. و همه خواهان همان چیزی بوده اند که تو می خواهی. و پس از آن، همگی از ما تشکر کرده اند که «خیلی از لطف شما ممنونیم که نگذاشتید کسی را با خودمان ببریم.» پس لطفاً تنها برو."

او با اکراه پیش رفت و نگهبان کوهستان درها را باز کرد و گفت، "مشکلی هست. کوهستان پر از نام شده است. جایی وجود ندارد. و این تنها در مورد تو نیست. قبل از من پدرم در اینجا بوده و پیش از او پدرش در اینجا بوده. این شغل فامیلی ما است. و من شنیده ام که قرن هاست که چنین بوده است و کوهستان جای خالی ندارد. بنابراین، هروقت شخص تازه واردی می رسد، باید اول نامی را پاک کند و به جای آن، نام خودش را بنویسد. راه دیگری وجود ندارد، جایی نیست." آنوقت او دریافت که چه خوب شد کسی را همراهش نیاورده است که این را ببیند. کوهستانی بزرگ و حتی یک جای کوچک هم برای نام او وجود ندارد. ولی او می باید مردی فهیم بوده باشد. به دروازه بان گفت، "من نام کسی را پاک نخواهم کرد، زیرا فایده اش چیست؟ فردا کسی می آید و نام مرا پاک می کند و نام خودش را می نویسد. این بی فایده است. بنابراین چاکراواتین بودن من عبث است و من می پنداشتم که فقط گاهی اوقات چنین اتفاقی می افتد. من اشتباه می کردم. تمامی این کوهستان پر از نام فاتحان دنیاست."

زندگیت بسیار کوتاه است. نگران احترام و آبرو نباش، نگران افتخار و اینکه دیگران چه می گویند نباش. فقط به انرژی خودت گوش بده و از آن پیروی کن. من این را شهامت می خوانم. لذت ببر و عشق بورز و اگر بتوانی  با تمامیت عشق بورزی و لذت ببری امکان دارد که روزی به ورای حواس جسمانی بروی و به نقطه ای از هشیاری برسی که تمام انرژی تو به شعله ای از آگاهی تبدیل گردد ، تمام لذات جسمی ات، تمام شهوات، تمام عشقت، همه چیزت ، به آن شعله تبدیل شود که به آن شعله، اشراق و بیداری می گویند: شعله ای که برای همیشه در کائنات باقی می ماند، بدون اینکه شکلی دیگر بگیرد، زیرا تمامی امکانات تبدیل شدن را مصرف کرده است.

مردم بارها و بارها در همان سطح به دنیا باز می گردند. این شرافتی ندارد.اگر با تمامیت زندگی کنی، فقط یک بار کافی است.

پس ویوک، تو با حسادت خودت بسیار خوب رفتار کردی. اینک آن انرژی تخلیه شده است ، زیرا تو وارد حسادت نشدی. وگرنه آن حسادت تو را می سوزاند، زخمی ات می کرد، تو را غمزده می کرد، به تو آسیب می زد و دیگران را نیز مسموم می ساخت ، زیرا ما چنان که می پنداریم، جدا نیستیم. ما در عمق بسیار به هم پیوند داریم و به ویژه در اینجا با من. شما بیشتر و بیشتر به یکدیگر پیوند می خورید. تفاوت ها ازبین می روند، کسی اهمیت نمی دهد که چه مذهبی داری، از چه ملیتی هستی، هیچ مانعی باقی نمی ماند.

مردم به هم نزدیک تر و نزدیک تر می شوند. این یعنی که آنان از هم تاثیر می پذیرند. اگر یکی بیمار شود، اندوهگین شود آنوقت دیگران نیز هریک به نوعی تحت تاثیر قرار

می گیرند. اگر کسی شادمان باشد ، برقصد، آواز بخواند و گیتارش را بنوازد ، آنوقت دیگران نیز در قلبشان ترانه ای را احساس می کنند و من می خواهم که شما بیش از پیش به هم نزدیک باشید، تقریباً همچون یک روح در بدن های مختلف.

تو سال ها بود که با حسادت مبارزه می کرده ای. اینک آن کلید را یافته ای. باردیگر، اگر حسادت آمد، بی درنگ آن را بگیر و همانطور که با دشمن شماره یک خودت رفتار کردی، می توانی با تمام دشمنانی که به ذهنت می آیند رفتار کنی. آن ها دشمنان کوچکتری هستند، حتی زودتر ازبین می روند، آن ها آنقدر انرژی ندارند.

ولی اگر انرژی باقی بماند، آنوقت مشکلات حتماً ظهور خواهند کرد ، با این انرژی چه می کنی؟ تاکنون آن انرژی توسط حسادت مصرف و مکیده می شد. اینک در تمام بدنت پخش شده است. احساس لذت و عشق بیشتری می کنی. و تو، تاکنون، به نوعی خشک بوده ای، همیشه خودت را قدری از مردم دور نگه می داشتی.

این تقصیر تو نیست، این مصیبت تمام انگلستان است! پس این انگلیسی بودن را نیز دور بینداز. فقط انسان باش و منتظر نمان، زیرا اگر آن انرژی بیان نشود، تولید مشکل می کند. آن را بیان کن ، برقص، آواز بخوان، عشق بورز، هرچیزی که به نظرت آمد، انجامش بده.




| [ کلمات کلیدی ] :
نویسنده : متین ابراهیمی
زمان : 11:33 عصر


خدای خنده،خدای رفاه!!

خدای خنده،خدای رفاه!!

تروان اتکینسون معروف به مستربین کمدین معروفی که سال‌هاست خنده را بر لبان مردم دنیا می‌نشاند، در 6 ژانویه 1955 در نیوکاسل انگلیس در منطقه تینه متولد شده. او که صاحب همسر و دو فرزند است با ثروت 100 میلیون پوندی خود از ثروتمندان اروپا به حساب می آید، ثروتی که به او اجازه می دهد تا به سرگرمی مورد علاقه خود یعنی جمع آوری ماشین های لوکس به پردازد البته او به شدت عاشق ماشین یادگاری مادرش موریس مینور کوچکی است که شباهت بسیار به مینی ماینر معروف درون فیلمهایش دارد. عشق اتکینسون به اتومبیل تا حدی است که او را ترغیب به دریافت گواهینامه اتومبیل های سنگین نمود.

نماهایی از منزل شخصی مستر بین

hamtaraneh.com

hamtaraneh.com

hamtaraneh.com

hamtaraneh.com

hamtaraneh.com

hamtaraneh.com

hamtaraneh.com

hamtaraneh.com

hamtaraneh.com

مستر بین و همسرش سونترا ساساتری

hamtaraneh.com

hamtaraneh.com

بنژامین اتکینسون پسر مستر بین

hamtaraneh.com

لی لی دختر کوچک مستر بین

hamtaraneh.com




| [ کلمات کلیدی ] :
نویسنده : متین ابراهیمی
زمان : 11:32 عصر


از تازه های دنیای علم و تکنولوژی چه خبر ؟

از تازه های دنیای علم و تکنولوژی چه خبر ؟


عینک تشخیص مجرمین در جام جهانی فوتبال ????

hamtaraneh.com

گارد ویژه پلیس برزیل تصمیم دارد برای حفظ امنیت جام جهانی ????، نیروهای اش در S?o Paulo و Rio de Janeiro را تبدیل به روبوکاپ کند. آنها هم اکنون مشغول آزمایش عینک هایی هستند که به یک دوربین ویژه مجهز است و می تواند با اسکن کردن جمعیت، مجرمان را شناسایی کند.

این دوربین می تواند ??? نفر را در هر ثانیه اسکن کرده و به تحلیل ????? خصوصیت بیومتریک آنها بپردازد. اگر تصویر کسی با بانک اطلاعاتی ?? میلیون نفری افراد تحت تعقیب یا دردسرساز مطابقت داشته باشد، چراغ قرمزی بر روی صفحه نمایش کوچک کنار عینک روشن می شود. همچنین قرار است قابلیت زوم ?? کیلومتری برای شناسایی دقیقتر و از راه دور افراد به این عینک ها افزوده شود.

خب، به نظر می آید که این عینک می تواند پیشرفت بسیار بزرگی در شناسایی مجرمان و افراد خطرناک و در نتیجه افزایش امنیت مراسم و مسابقات باشد. اگر همین طور پیش برود، به گمانم کم کم باید منتظر پلیس آهنی در خیابان ها باشیم.

منبع : نارنجی



ماوس لمسی مایکروسافت رونمایی شد

hamtaraneh.com

نه این تنها یک موس قوسی لمسی مایکروسافت نمی باشد، بلکه این فقط یک موس لمسی است. می دانیم که گیج کننده است، اما این چیزی بیشتر از فقط یک موس با یک شکاف لمسی می باشد. تمامی سطح بالای این موس از "ماتریسی از الکترود های حساس به تماس دست" پوشانده شده به طور طبیعی این موس قادر به تشخیص حرکات دست متفاوت و مختلفی می باشد. بر اساس مرکز تحقیقات مفهومی مایکروسافت، این وسیله حرکات کند دست، از قبیل ضربات آهسته، فشار دادن برای زوم کردن و فرچه را تشخیص می دهد.

hamtaraneh.com

اما موس سیاه براق طراحی شده همچنین دارای فناوری BlueTrack مایکروسافت نیز می باشد که می تواند بر روی فرش، چوب و سایر موارد کار کند. همانند اکثر موس های ?/? گیگا هرتز دیگر، یک شیار کوچک USB نیز بر روی این موس وجود دارد. اما متاسفانه دارای بلوتوث نمی باشد. بدون شک این موس دارای ظاهری بسیار چشمگیر بوده اما بر اساس اخبار منتشره پس از رونمایی آن تا ماه ژوئن و به قیمت ??/?? دلار به بازار نخواهد آمد.

منبع : گویا آی تی



معرفی Activelink روبات جدید پاناسونیک

hamtaraneh.com

بزرگترین وظیفه ربات ها راحت کردن زندگی برای ما انسان ها است و در این میان خیلی از ما ها آرزو داریم که روزی بتوانیم بدون ورزش های سخت بدنی، قدرت بدنی بالایی داشته باشیم. در این میان کمپانی معروف پاناسونیک ربات جدیدی را اختراع کرده است به نام Activelink که این امکان را برای انسان ها فراهم می کند. این ربات که به صورت exoskeleton (استخوان بندی بیرونی) طراحی شده است این امکان را به کاربر خود می دهد که با پوشیدن آن قدرت زیادی را به انسان بدهد.

وزن این ربات 84 کیلو گرم است و فردی که این ربات را تن خود می کند می تواند وزنه های 100 کیلو گرمی را به راحتی از زمین بلند و حمل کند. قیمتی که برای این ربات در نظر گرفته شده است 233 هزار دلار است و انتظار می رود این ربات در سال 2015 به مرحله فروش نهایی خود برسد.

منبع : صدای ایران



نمایشگر بی سیم سامسونگ وارد اروپا میشود

hamtaraneh.com

کم کم باید به فکر خرید نمایشگرهای بی سیم باشیم. محصول جدید سامسونگ SyncMaster C27A750 نام دارد و یک مانیتور ?? اینچی است که برای انتقال تصاویر به سیم نیاز ندارد. کافی است یک دانگل یو اس بی به لپ تاپ متصل کنید تا تصاویر با فناوری Ultra Wide Band به نمایشگر منتقل شود. ‏

این محصول می تواند تصاویر تمام اچ دی را با رزولوشن ???? در ???? پیکسل پخش کند. و به پورت های HDMI ، VGA و USB 2 و 3 هم مجهز است. در واقع سامسونگ ایده ای به نام هاب مانیتور را در این محصول پیاده سازی کرده است. سخت افزار اصلی کامپیوتر می تواند در جایی دیگر قرار داشته باشد و یک مانیتور که انواع وسایل جانبی مانند کیبرد و موس و... به آن متصل است در جایی مناسب قابل استفاده است. ‏سامسونگ در مورد حداکثر فاصله نمایشگر از کامپیوتر چیزی نگفته اما این نمایشگر بی سیم از ماه دیگر با قیمت ??? یورو به بازار اروپا عرضه می شود. ‏

منبع : نارنجی



گوشی موبایل را با صدای خود شارژ کنید !

hamtaraneh.com

محققین کره ای روش جدیدی را ابداع کرده اند که در آن صدا به جریان الکتریسته تبدیل می شود، بدین ترتیب تلفن همراه کاربر در زمان صحبت کردن شارژ می گردد. دکتر Sang-Woo از دانشگاه Sungykunwan سئول بر روی پروژه ایی کار می کند که ممکن است روش استفاده ما از تلفن همراه را تغییر دهد. ایده های مختلفی برای تبدیل انرژی های بلااستفاده به الکتریسته وجود دارد از آن جمله می توان به انرژی خورشیدی و باد اشاره کرد ولی دکتر Sang-Woo وسیله ای ساخته است که امواج صدا را به الکتریسته تبدیل می کند.

دکتر Sang-Woo به همراه یک تیم از دانشگاه Sungykunwan سئول بدنبال تبدیل امواج صدا به انرژی هستند و قصد دارند جریال الکتریسته را از تبدیل انرژی موجود در موسیقی، نویزهای محیطی و انواع دیگر صدا بدست آورند. ما در دنیای پر سرو صدایی زندگی می کنیم، ماشین ها، ترن ها، هواپیماها و غیره همه و همه آلودگی صوتی ایجاد می کنند و همواره محیط پیرامون ما پر از صداهای مختلف است. فناوری جدید به انسان کمک می کند تا صدای بی فایده را به انرژی مفید تبدیل کند.

تیم دکتر Sang-Woo موفق به ساخت ابزار منحصربه فرد و بسیار کوچکی شده که دارای پایه های فشرده شده "اکسید روی" است این پایه ها بین الکترودها قرار داده شده اند. زمانی که صدا به سطح متصل به این ابزار برخورد می کند پایه های بسیار کوچک اسید روی شروع به لرزیدن کرده و سپس جریان الکتریکی تولید می کنند.

نمونه آزمایشی این ابزار در حال حاضر قادر است از 100 دسی بل صدا، حدود 50 میلی ولت جریان ایجاد کند. دکتر Sang Woo امیدوار است با تنظیم و بهینه کردن اکسیدهای روی جریان قوی تر از صدای ضعیف تر تولید کند.

منبع : زومیت




| [ کلمات کلیدی ] :
نویسنده : متین ابراهیمی
زمان : 11:31 عصر